Obchodné podmienky

Základné informácie
Tieto obchodné podmienky sa vzťahujú na zmluvy uzatvorené na diaľku v e-shope  www.jufalka.sk medzi predávajúcim a kupujúcim podľa Zákona na ochranu spotrebiteľa č. 102/2014 Zb.

Predávajúcim je: ANMIZE s.r.o., 951 24 Kapince 10, IČO 47732938, DIČ 2024072468, IČ DPH: 2024072468. Tel. +421 904604326, e-mail: jufalkajufalka.sk. Predávajúci je zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, vložka č. 37157/N, oddiel Sro.

Kupujúcim je: spotrebiteľ, t.j. fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti zamestnania alebo povolania. Nákup uskutočnený podnikateľským subjektom sa riadi podľa Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb.
Orgánom dozoru pre ochranu spotrebiteľa je Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj, PO BOX 49A, Staničná 9, 950 50 Nitra 1.

Objednávka a uzavretie zmluvy
Odoslanie vyplnenej objednávky kupujúcim sa považuje za návrh na uzavretie zmluvy podľa Občianskeho zákonníka, na základe ponuky predávajúceho v e-shope. K uzavretiu zmluvy dochádza potvrdením objednávky zo strany predávajúceho.

Ceny tovaru
Všetky ceny produktov v e-shope sú konečné, vrátane všetkých daní. Predávajúci je platiteľom DPH. Cena produktu nezahŕňa náklady na doručenie. Tie sú uvedené na stránke doprava a platba  a v nákupnom košíku ešte pred dokončením objednávky, kde kupujúci vidí aj celkovú cenu objednávky vrátane nákladov na dodanie tovaru.
Zľavy a zľavové kupóny nie je možné pri nákupe kombinovať. V prípade kombinácie zliav bude zákazníkovi uznaná vždy len najvyššia zľava.

Platba za tovar
Predávajúci akceptuje platbu za objednaný tovar spôsobmi, ktoré sú uvedené na stránke doprava a platba  Súčasťou objednávky e-shope je povinnosť kupujúceho zaplatiť cenu predávajúcemu za objednaný tovar.

Dodanie tovaru
Ak nie je dodacia lehota uvedená pri produkte, platí, že predávajúci dodá kupujúcemu tovar najneskôr do 30 dní. Zvyčajná dodacia lehota pre tovar skladom je však 3-5 dní.
Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba (s výnimkou dopravcu) prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa a) tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný, b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu, c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.

Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok sa riadi ustanovením Zákona o ochrane spotrebiteľa č 250/2007 Z.z. (ďalej len zákon) a vzťahuje sa na spotrebný tovar (ďalej len tovar), u ktorého sú v záručnej dobe uplatňované práva kupujúceho a zodpovednosť za chyby (ďalej len reklamácie).
Tento reklamačný poriadok platí medzi predávajúcim – ANMIZE s.r.o., so sídlom 951 24 Kapince a kupujúcim.

Záručné podmienky
Ak sa po prevzatí tovaru kupujúcim vyskytnú vady tovaru v záručnej dobe, kupujúci je oprávnený uplatniť reklamáciu.

Dĺžka záručnej doby sa riadi platnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a trvá 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými príslušnými právnymi predpismi.

Záručná doba začína bežať prevzatím veci kupujúcim.

Rozsah záruky
1. Záruka sa nevzťahuje na:

  • škody spôsobené živelnou katastrofou, poveternostnými vplyvmi, mechanickým poškodením, elektrostatickým nábojom,
  • vady spôsobené neodbornou obsluhou, nedodržaním návodu na údržbu výrobku, a nedostatočnou údržbou.
  • reklamácia ďalej neplatí, ak je tovar používaný v nevhodnom prostredí

2. Právo na uplatnenie záruky zaniká v nasledujúcich prípadoch:

  • u veci predávanej za nižšiu cenu kvôli chybe na veci, kvôli ktorej bola dohodnutá nižšia cena,
  • pri opotrebovaní veci spôsobenej jej obvyklým užívaním,
  • u použitej veci na vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebovania, ktorú vec mala pri prevzatí kupujúcim.

Spracovanie reklamácie
1. V prípade chýb, ktoré sa vyskytnú v záručnej dobe, je kupujúci povinný sa bezodkladne obrátiť s detailami závady a poprípade taktiež s fotografiami na zákaznícky servis cez kontaktný formulár, ktorý nájdete tu alebo na telefónnom čísle +421 904604326. Zákaznícky servis informuje kupujúceho o ďalšom postupe.

2. Predávajúci sa zaväzuje informovať zákazníka najneskôr do troch dní od obdržania reklamácie o spôsobe spracovania reklamácie. Do tejto doby sa nezapočítava doba potrebná k odbornému posúdeniu vady primeranej podľa druhu výrobku alebo služby.

3. Kupujúci preukáže pôvod tovaru pri spracovaní reklamácie príslušnou faktúrou a číslom objednávky. Ak nie je schopný tieto doklady predložiť, je povinný doložiť uzavretie kúpnej zmluvy iným preukázateľným spôsobom.

4. Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť spracovaná bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim výslovne nedohodnú na dlhšej dobe. Po uplynutí tejto doby sa kupujúcemu priznávajú rovnaké práva, akoby sa jednalo o neodstrániteľnú vadu.

5. Pri vrátení tovaru alebo zaslaní na opravu koná kupujúci vo vlastnom záujme tak, aby bol tovar zabalený do vhodného a dostatočne chrániaceho obalového materiálu vyhovujúcemu nárokom prepravy krehkého tovaru a označí zásielku príslušnými symbolmi. Tovar by mal byť podľa možností v pôvodnom obale (alebo obale, ktorý zabráni poškodeniu tovaru pri preprave), v úplnom stave, vrátane káblu a všetkého ostatného príslušenstva. Kupujúci preukáže pôvod tovaru predložením dokladu o kúpe alebo iným dokumentom, ktorý preukazuje uskutočnenie kúpy.

6. V prípade zistenia neodstrániteľnej vady tovaru brániacej jeho riadnemu užívaniu, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo na odstúpenie od zmluvy.

Rozpor s kúpnou zmluvou
Ak sa vada prejaví v prvých 6 mesiacoch od prevzatia veci, považuje sa za vadu, ktorá existovala už v dobe prevzatia veci, pokiaľ sa nepreukáže opak, či to neodporuje povahe veci.

Poškodená zásielka pri prevzatí
Prosíme zákazníkov, aby v prípade viditeľného poškodenia zásielky nepreberali balík od prepravcu a nechali ho poslať späť odosielateľovi (teda nám). V takom prípade nás kontaktujte na tel. čísle 1421904604326, situáciu s dopravcom doriešime a prepošleme Vám nový tovar.

Alternatívne riešenie sporov
V prípade, že spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, zákazník má právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na žiadosť zákazníka podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania zákazníkom, zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/; zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Zákazník môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Všetky ďalšie informácie ohľadne alternatívneho riešenia sporov medzi Predávajúcim a Kupujúcim – spotrebiteľom vyplývajúcich z Kúpnej zmluvy ako spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiacich s Kúpnou zmluvou ako spotrebiteľskou zmluvou sú uvedené na internetovej stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk a v zákone č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Záverečné ustanovenia
1. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu Všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny Všeobecných obchodných podmienok je splnená jeho umiestnením v Internetovom obchode Predávajúceho. V prípade zmeny vo Všeobecných obchodných podmienkach, vzťah medzi Kupujúcim a Predávajúcim sa riadi podľa Všeobecných obchodných podmienok platných a účinných pri uzatvorení Kúpno-predajnej zmluvy, a to až do momentu jej zániku.

2. Na zmluvné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s fyzickými osobami, ktoré pri uzatváraní kúpnej zmluvy podľa týchto VOP nekonajú v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti /spotrebiteľmi/, sa vzťahujú okrem všeobecných ustanovení zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, aj osobitné predpisy, najmä zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytnutí služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Predávajúceho a zákon č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.

3. Tieto Všeobecné obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť Reklamačného poriadku a Zásad a poučenia o ochrane osobných údajov tohto internetového obchodu. Dokumenty – Reklamačný poriadok a Zásady a poučenia o ochrane osobných údajov tohto internetového obchodu sú zverejnené na doméne Internetového obchodu Predávajúceho.

4. Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť ich zverejnením v Internetovom obchode Predávajúceho 1.3.2022

Súbory cookie používame na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti. Informácie o vašom používaní našej stránky zdieľame aj s našimi partnermi v oblasti sociálnych médií, reklamy a analýzy. View more
Cookies settings
Accept
Decline
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Ochrana osobných údajov.

Používaním našich webových stránok nám zverujete svoje osobné údaje. Na tejto stránke uvádzame, aké osobné údaje zhromažďujeme a pravidlá ako ich používame.

Prevádzkovateľ: ANMIZE s.r.o., Kapince 10, 951 24 Kapince, Slovenská republika, IČO 47732938, Právna forma: s.r.o., zhromažďuje nasledujúce osobné údaje: – súbory cookies – osobné údaje, ktoré nám poskytnete v rámci nášho “Objednávkového formulára”

Ako používame zhromažďované osobné údaje

Formuláre

Osobné údaje, ktoré nám poskytnete prostredníctvom našich formulárov, budú použité výhradne pre účely, pre ktoré boli určené, a to: – údaje z “Objednávkového formulára” výlučne pre potreby spätného kontaktovania sa s vami a vybavenia objednávky

Ako odvolať súhlas

Vaše osobné údaje spracúvame na základe vášho súhlasu, ktorý môžete kedykoľvek odvolať prostredníctvom emailu ktorý nájdete na podstránke Kontakt.

Cookies

Cookies sú malé textové súbory, ktoré sa ukladajú do pamäti prehliadača a obsahujú údaje o návšteve webovej stránky. Tieto súbory sú anonymné a obsahujú údaje, akými sú jazyk, prehliadač a ďalšie nastavenia pri zobrazení stránky. Cookies, ktoré váš prehliadač odosiela k nám, slúžia na analyzovanie správania užívateľov na našich webových stránkach a na zlepšenie a zjednodušenie ich použiteľnosti. Na analýzu používame nástroje Google Analytics. Pre reklamné účely používame Google Remarketing. Doba používania súborov cookies je 6 mesiacov.

Ako súbory cookies kontrolovať a zmazať 

Zmenu nastavenia v používaní súborov cookies je možné uskutočniť v rámci každého internetového prehliadača v sekcii Nastavenia. Odstránením alebo zablokovaním súborov cookies budete môcť navštíviť naše webové stránky, ale niektoré funkcie nemusia pracovať správne.

Aké sú vaše práva

Každá osoba, ktorá nám poskytla osobné údaje má právo od nás požadovať: – prístup k svojim osobným údajom – právo na ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania – právo namietať proti spracúvaniu – právo na prenosnosť údajov – právo podať sťažnosť dozornému orgánu, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky

Práva dotknutej osoby

Každá osoba, ktorá nám poskytla osobné údaje (dotknutá osoba) má právo od nás požadovať prístup k svojim osobným údajom a právo na ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania, právo namietať proti spracúvaniu, právo na prenosnosť údajov a právo podať sťažnosť dozornému orgánu, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky.

Ako si uplatniť vaše práva

Uplatniť vaše práva si môžete zaslaním emailovej správy alebo písomnej žiadosti na naše kontaktné údaje uvedené v sekcii „Kontakt“.

Save settings
Cookies settings